tuesday afternoon and im tired as hell

im still dead... vill sova ungefär ett dygn och sen känna mej utvilad.. tappar verkligen matlusten av att inte sova. 1 äpple och 5 koppar kaffe, jävligt kass matdag xD

ska snart iväg och träffa ida lite. hon ska låna ett liggunderlag till siesta av mej, och så ska vi ta en cigg tillsammans, mys.
nu ska jag dricka näringsdryck. mamma har extrem koll på mitt matintag.. det kanske man fattar men ändå :P så om jag inte orkar äta så får jag hallondryck som smakar utspädd smoothie+ lite syntet haha. inte asgott men det funkar:P

smells like teen spirit med tori amos, bästa låten på väldigt länge.. ha det bra cuties, pusse!

denna tatueringen kanske skulle vara något? haha ;)

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0