sjuk igen

woho hej. inatt sov jag 5 timmar, rätt mycket ändå faktiskt. men jag har 38.8 i feber. väldigt onice. men nu har jag fått i mej en actimel (asgott, och bra för imunförsvaret och sånt haha) och lite smoothie. och legat i sängen och kollat på tv och spelat mobilspel hela förmiddagen typ. om 40 minuter börjar vänner, innan dess ska jag gå ut och röka och koka te. det lär gå i slowmotion eftersom jag känner mej extremt seg i kroppen idag xD

det blåser föresten något förskräckligt ute nu. stackars de som ska sätta upp tält på siesta idag.. aws. men de kommer nog ha kul ändå :') är lite avundsjuk faktiskt, men med tanke på min hälsa kanske inte 4 dagars festival festande skulle passa bra haha. aja, ha en bra dag och såntdär. pussili!


Kommentarer
Postat av: Anna Maria (sam)

Erkänn du bara fakar sjukan o är på festivalen ^^ :D nä skoja bara. krya på dig <3

2009-05-27 @ 19:15:04
URL: http://farawaylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0