good times for tessi yapp

mamma och pappa är och kollar på jimmis fotbollsmatch och står i kiosken, rikard sover hos en kompis. vilket betyder att jag är ensam hemma till typ klockan 10 ikv :D  det blir plugg, anna ternheim och jag tänkte laga någon lyxig middag senare.. älskar att laga middag när jag är ensam hemma, kan inte koncentrera mej på maten annars haha :P
det är inte så mycket kul på tv ikväll, men Taland 2009 och Berg flyttar in brukar avra helt okej att se på :) nu blir det mer kaffe. eller latte kanske :P halva oatly havremjölk och resten kaffe, asgott. på altanen i solsken tillsammans med en cigg iaf, mys på hög nivå

big bang teory börjar nu på 5an, helt okej komedi serie, om några nördar och en snygg tjej. rätt fördomsfull och lite långtråkig ibland, men det funkar som tidsfördriv :)  ha en asbra kväll, det ska jag ha. puss :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0