godmorrrrrrrrrrrron

- mamma, kaffet smakar champinjon!
- du sköljde väl ur koppen innan du drack ur den hoppas jag? annars har du nu diskmedel i munnen.
/haha kul start på dagen


denna veckan har jag sovit i genomsnitt 1,5 h/natt. och inatt sov jag 0 timmar. dissar idrotten. sen är det engelska och sen spanska. sen ska jag leka lite med min lucky star, ida. sen dbt på bup. och jag är hemma 7 ikväll och kommer troligen däcka direkt!

en av anledningarna till att jag inte har sovit är att jag inte har tagit mina sömntabletter eftersom jag har ätit smärtstillande mot magont. paaaain. nu ska jag dricka min 5e kopp kaffe och sminka mej så jag inte ser ut som en jävla zombiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0