trist söndag

mina föräldrar kom hem igårkväll, skönt att se dem igen. jag fick massor av godis. dumle, sura vingummin, toblerone.. i big pack såklart haha.
idag har jag verkligen inte gjort någonting, mest legat i sängen, käkat godis och kollat på tv! jag kan inte röka för min hals är jättesvullen, inatt kunde jag knappt andas och vaknade flera gånger av att jag trodde jag skulle kvävas :S så jag kör på snus istället haha. resten av dagen ska jag läsa lite tidningar, ´kolla på tv och bara vila.. för nästa vecka blir fylld av fest :D imorn ska jag festa med några killkompisar i stan och sen på onsdag drar jag till sthlm, och då kommer det bli massa party som alltid. bacardi razz, ett flak 7.0 cider och en bag in box. väldigt nice. nu blir det sängen igen hejdå!


haha denna var kul:
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0