i want a dog,

idag är en riktigt slapp dag. avocado och vattenmelon till frukost. sen kom min morbror och hans flickvän och lämnade sin hund här, lilla foxterrier blandrasen som jag har vaktat i några timmar nu. har även hunnit med att färga håret. underhåret skulle bli mellanbrunt, det blev snarare väldigt mörkt brunt :S men det blir nog bättre efter några tvättar :P resten av kvällen ska jag mest plugga... ida och tim ville bjuda mej på middag hemma hos ida, men jag var tvungen att tacka nej. plugget i första hand -.- och ikväll ska jag gå en långrunda med anni (min lilla upptagna vän som jag inte har umgåtts med på säkert ett halvår) och hennes lilla tax pyret. nu ska jag dricka kaffe och äta choklad! i solskenet som faktiskt existerar idag :O ha en bra kväll, puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0